Χαρακτηριστικό του τρόπου που αντιμετωπίζει η δημοτική αρχή το Σωματείο Εργαζομένων είναι ότι ποτέ δεν απάντησε στο αίτημα του σωματείου να χρησιμοποιήσει την αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, επειδή ζητούσε επίμονα να μάθει, ποιους έχει καλέσει και ποιο είναι το θέμα… Έτσι, τελικά η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στον χώρο του Σωματείου στο γκαράζ του Δήμου στον Υμηττό, μακριά από το κέντρο της πόλης.
Το Σωματείο Εργαζομένων στο Δήμο Ηλιούπολης ενημέρωσε τους επικεφαλής των παρατάξεων και τα τοπικά μέσα, ότι μετά από δύο χρόνια έγινε τελικά η συνάντηση του Σωματείου με τη Διοίκηση του Δήμου, στην οποία τέθηκαν πολύ σημαντικά θέματα: και μεταξύ αυτών:
-Η ανάγκη για προσλήψεις μόνιμου προσωπικού
-Η μη άσκηση έφεσης κατά της δικαστικής απόφασης που δικαιώνει εργαζόμενους
-Η ιδιωτικοποίηση της Δημοτικής Συγκοινωνίας
Σύμφωνα με την πρόεδρο του Σωματείου κα Θ. Καραγιαννίδου, ο Δήμος μπορεί και πρέπει να προσλάβει μόνιμους υπάλληλους για την κάλυψη των 200 κενών οργανικών θέσεων που ήδη υπάρχουν με βάσει τον Οργανισμό Εσωτερικής Λειτουργίας του Δήμου, αφού στις ανταποδοτικές υπηρεσίες δεν ισχύει πια η απαγόρευση προσλήψεων.
Είναι απαραίτητη βέβαια η πολιτική βούληση της δημοτικής αρχής, που κατά τα φαινόμενα δεν υπάρχει, αφού τον Ιανουάριο που ο Δήμος δηλώνει στο Υπουργείο Εσωτερικών τον προγραμματισμό προσλήψεων μόνιμου προσωπικού που θα προκηρύξει ο Δήμος, δεν ζητήθηκε η πρόσληψη κρίσιμων ειδικοτήτων.
Θα μπορούσε να προσλάβει για παράδειγμα ηλεκτρολόγους ή οδηγούς για να καλυφθούν οι γνωστές και μεγάλες ανάγκες, αλλά δεν το έκανε.
Εκ των πραγμάτων, εδώ προκύπτει και το μεγάλο λάθος στον τρόπο που επιχειρεί να αναθέσει τη Δημοτική Συγκοινωνία, σε ιδιωτική εταιρεία που απλά θα παρέχει πέντε (5) οδηγούς.
Το Σωματείο Εργαζομένων αποδεικνύει με αριθμητικά στοιχεία πόσο πιο οικονομική είναι για το Δήμο η πρόσληψη οδηγών μονίμων υπαλλήλων για τη Δημοτική Συγκοινωνία. Η δημοτική αρχή όμως προτιμά να αναθέσει το έργο σε ιδιωτική εταιρεία, που και θα κοστίζει περισσότερο, ως μεσάζοντας που απλά θα ‘’προσφέρει’’ στο Δήμο οδηγούς και φυσικά θα έχει και το εργολαβικό της κέρδος.
Με βάση τη μελέτη της προκήρυξης του σχετικού διαγωνισμού, οι οδηγοί θα μπορούν να οδηγούν μόνο τα λεωφορεία της Δημοτικής Συγκοινωνίας, που όμως έχουν πολλά τεχνικά προβλήματα αφού είναι παλαιά και συχνά βρίσκονται εκτός λειτουργίας λόγω βλαβών.
Τι ακριβώς θα προσφέρουν οι οδηγοί, χωρίς διαθέσιμα λεωφορεία;
Η δημοτική αρχή λέγοντας ότι θα αγοράσει αργότερα λεωφορεία με λίζινγκ, ομολογεί ταυτόχρονα ότι βάζει το κάρο μπροστά από το άλογο και πρέπει να εξηγήσει, τους λόγους που προχωράει σε αυτές τις μεθοδεύσεις.


