Σύμφωνα με την εισήγηση του θέματος, ο Δήμος καταφεύγει σε “εξειδικευμένο εξωτερικό συνεργάτη” για την παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας, επειδή:
- Δεν έχει επαρκή αριθμό οδηγών με δίπλωμα οδήγησης λεωφορείων, Δ’ Κατηγορίας.
- Δεσμεύεται από περιορισμό προσλήψεων και
- Δεν διαθέτει εξειδικευμένο προσωπικό για την οργάνωση, έλεγχο και διαχείριση της δημοτικής συγκοινωνίας.
Αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα είναι ότι:
- Δεν δηλώθηκε στο Υπουργείο Εσωτερικών από τον Δήμο τον Ιανουάριο ότι χρειάζεται οδηγούς, βήμα απαραίτητο για την προκήρυξη προσλήψεων για την κάλυψη των κενών θέσεων, ούτε φυσικά έχει προκηρύξει σχετικές προσλήψεις.
- Δεν υπάρχει πια κανένας νομικός περιορισμός για προσλήψεις σε ανταποδοτικές υπηρεσίες
- Δημιουργείται το σοβαρό ερώτημα, για το πώς λειτουργούσε δέκα χρόνια μέχρι τώρα η Δημοτική Συγκοινωνία, χωρίς το …κατάλληλο προσωπικό; Στην τύχη λειτουργούσε ή απλά, σπιλώνεται το προσωπικό του Δήμου για να δικαιολογηθεί η ιδιωτικοποίηση;
Η δημοτική αρχή είναι διατεθειμένη να πληρώνει για ετήσια σύμβαση το ποσόν των 143.000 €, που σημαίνει ότι κάθε ένας από τους πέντε ενοικιαζόμενους οδηγούς θα κοστίζει χονδρικά στον Δήμο 28.600 € το χρόνο.
Γιατί δεν προχωράει στην πρόσληψη περισσότερων οδηγών και υπαλλήλων, που θα κοστίζουν συνολικά το ίδιο και θα διασφαλίσουν την οργάνωση και την καθημερινή λειτουργία της Δημοτικής Συγκοινωνίας;
Και ακόμα, “φροντίζει να εξασφαλίσει” οδηγούς, χωρίς να έχει εξασφαλίσει οχήματα για να οδηγούν, με τα υπάρχοντα παλαιά λεωφορεία να είναι στο συνεργείο, “μία μέσα – μία έξω”.
Η επιλογή της ιδιωτικοποίησης δυστυχώς σημαίνει ότι δεν διέθετε εξαρχής όραμα για την ανασυγκρότηση των δημοτικών υπηρεσιών και ταυτόχρονα ομολογία ανικανότητας!
Το “Σωματείο Εργαζομένων στο Δήμο Ηλιούπολης” έχει καταρρίψει όλους τους ισχυρισμούς της εισήγησης, αφού στην πρόσφατη σχετική ανακοίνωσή του, τονίζεται ότι:
Δύο χρόνια έχουν περάσει από τότε που ανέλαβε καθήκοντα η δημοτική αρχή και αντί να επανδρώσει τις υπηρεσίες προσλαμβάνοντας ΜΟΝΙΜΟ προσωπικό, αφήνει να ΑΠΑΞΙΩΘΟΥΝ ώστε να θεωρείτε ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ η ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ τους.
-Γιατί δεν ζήτησε προσλήψεις ΜΟΝΙΜΩΝ ΟΔΗΓΩΝ από το Υπ. Εσωτερικών, μιάς και έχουν ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ οι προσλήψεις προσωπικού στις ανταποδοτικές υπηρεσίες?
-Γιατί ο Δήμος να πληρώσει 143.000 € σε εταιρεία, ενώ με αυτά τα λεφτά θα μπορούσε να προσλάβει όχι 5 ενοικιαζόμενους οδηγούς, αλλά εννέα μόνιμους. οδηγούς ?
-Γιατί να ΕΠΙΝΟΙΚΙΑΣΕΙ (μέσω σύγχρονων δουλεμπορικών) 5 οδηγούς, ………….την ώρα που δεν έχει λεωφορεία ?
-Γιατί δεν έχει ξεκινήσει ήδη τις διαδικασίες προμήθειας οχημάτων, αφού η διαδικασία απόκτησης οχημάτων μέσω leasing (μας ανέφερε ότι έτσι θα προμηθευτεί οχήματα) μπορεί να διαρκέσει πάνω από 1,5 χρόνο ?
Οι ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ της δημοτικής αρχής ήταν:
- Για τις ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ: “ Θα το δούμε με βάση τα οικονομικά μας.”
- Για τις ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ: “Θα προχωρήσω όπου χρειαστούν.”
- Για τις ΕΦΕΣΕΙΣ στις ΘΕΤΙΚΕΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ: “ τους στηρίζω στα δικαστήρια, αλλά θα κάνω ΕΦΕΣΕΙΣ γιατί έτσι λέει ο νόμος……”
ΔΕΝ μας κάνουν εντύπωση οι ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ……..
Γιατί από πολύ νωρίς έχει δείξει δείγματα αυτή η δημοτική αρχή………….…με τις μέχρι τώρα αναθέσεις σε ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ και ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, που κοστίζουν πολύ ακριβά στο λαό της ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ…..


