Στην τοποθέτησή του στη συνεδρίαση της Δημοτικής επιτροπής, ο πρώην Δήμαρχος κ. Γιώργος Χατζηδάκης τόνισε:
Εδώ έχουμε την πρόσληψη 5 οδηγών με κόστος για το Δήμο 1.620 €/μήνα, δηλαδή όσο θα κόστιζε και ένας υπάλληλος, αλλά επιπλέον 19.500 € που θα είναι το εργολαβικό κέρδος του αναδόχου και ακόμη 28.000 €, το ΦΠΑ. Άρα αυτή η λύση θα κοστίσει στο Δήμο σχεδόν 50.000 € περισσότερο, από το να είχαμε προσλάβει 5 εργαζόμενους.
Πέρσι στο συνέδριο της ΚΕΔΕ ο υπουργός Εσωτερικών έκανε δεκτό το αίτημα Δημάρχων για την απελευθέρωση πρόσληψης υπαλλήλων στα ανταποδοτικά.
Ήταν πολύ απλό εδώ και ένα χρόνο να προχωρήσει ο Δήμος στο αίτημά του για πρόσληψη 5 οδηγών.
Ακόμη, στην περίπτωση που κάποιο από τα δύο λεωφορεία της Δημοτικής Συγκοινωνίας χαλάσει, η εταιρεία θα συνεχίσει να πληρώνεται χωρίς να εργάζονται οι οδηγοί, επειδή θα ήταν απολύτως παράνομο να εργάζονταν σε οποιοδήποτε άλλο όχημα πλην των συγκεκριμένων λεωφορείων.
Δεν έχει σημασία αν αυτά τα χρήματα είναι από τα ανταποδοτικά ή από τον τακτικό προϋπολογισμό, πρόκειται για τα χρήματα του Ηλιουπολίτικου λαού, ο ίδιος κουμπαράς είναι ουσιαστικά…
Κανένας από τους Δήμους που προαναφέρθηκαν δεν έχει κάνει το ίδιο.
Επινοικίαση αποκλειστικά και μόνο οδηγών δεν έχει κάνει κανένας άλλος Δήμος.
Ουσιαστικά έχουμε κατασπατάληση πολλών χρημάτων, προφανώς έχουμε ζήτημα ιδιωτικοποίησης της Δημοτικής Συγκοινωνίας και κερκόπορτα για να ακολουθήσει και σε άλλους τομείς του Δήμου.
Και τυπικά ο διαγωνισμός δεν είναι νόμιμος, επειδή υποκρύπτει εξαρτημένη εργασία και υπάρχει νομολογία του Ελεγκτικού Συνεδρίου, που το απαγορεύει.
Δεν μπορείς να προσλάβεις μέσω εταιρείας προσωπικό που θα καλύπτει μόνιμες και διαρκείς ανάγκες του Δήμου, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Τίθεται ζήτημα νομιμότητας και του διαγωνισμού, ακόμη και της πληρωμής των ενταλμάτων για τη συγκεκριμένη υπηρεσία και πρέπει η οικονομική και τη νομική υπηρεσία να τοποθετηθούν επί αυτού του ζητήματος.
Ακόμη παίρνοντας πάλι το λόγο συμπλήρωσε ότι η προκήρυξη διαγωνισμού καθίσταται παράτυπη και για έναν ακόμα λόγο, αφού αναγράφει κάποια δρομολόγια, τα οποία δεν έχουν εγκριθεί επισήμως από το Υπουργείο Μεταφορών για τη Δημοτική Συγκοινωνία της πόλης.
Αποσπάσματα από την τοποθέτηση του Γ. Χατζηδάκη

