Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου, 2024
No menu items!

ΑρχικήΗΛΙΟΥΠΟΛΗΑπόψειςΚαρέας-Ελληνικό, σε 10 λεπτά με το νέο υπόγειο τούνελ... "Ακόμα δεν...

Καρέας-Ελληνικό, σε 10 λεπτά με το νέο υπόγειο τούνελ… “Ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τον βαφτίσαμε…”

Έτσι περιγράφει η λαϊκή σοφία κείνους που «προαναγγέλουν σχέδια για το μέλλον, στηριζόμενοι σε αόριστες προσδοκίες».

Εδώ και δεκαετίες συζητιέται η υπόγεια αστική σήραγγα, ως η μαγική λύση για το κυκλοφοριακό της πόλης μας, αλλά και την διευκόλυνση της προσέγγισης στην επένδυση του Ελληνικού.

Από το 2016 με την ημερίδα που είχε διοργανώσει ο τότε δήμαρχος Β. Βαλασόπουλος, λίγο αργότερα το ίδιο έτος με την φημολογία, ότι εντάχθηκε στο «Πακέτο Γιουνκέρ», με τη διετή παράταση της σύμβασης της Αττικής Οδού που είχε ως αντάλλαγμα και την υποχρέωση εκπόνησης μελέτης επέκτασης με την Αστική Σήραγγα Κατεχάκη-Βουλιαγμένης το 2018 και τώρα με την επιχειρηματολογία του άρθρου του «ypodomes.gr».

Εμείς έχουμε να πούμε ότι ποτέ δεν έγιναν με τη σωστή σειρά οι δουλειές.

Δόθηκε η επένδυση του Ελληνικού στον γνωστό όμιλο χωρίς να έχει γίνει η παραμικρή μελέτη για το πώς θα γίνεται η κυκλοφορία στις γύρω περιοχές.

Οι γύρω δήμοι δια των δημάρχων τους κραυγάζουν ότι καταστρέφονται σιγά σιγά οι πόλεις τους, αλλά όλα τρέχουν με το δικό τους ρυθμό και που και πού εμφανίζονται άρθρα αισιοδοξίας που κάτι υπηρετούν!

Παραθέτουμε και ολόκληρο το άρθρο, όπου θα δείτε να χρησιμοποιείται η λέξη «ΘΑ», τουλάχιστον 20 φορές…

Εμείς επικεντρώσαμε στα παρακάτω σημεία

  1. Σύμφωνα με πληροφορίες οι μελέτες της Lamda εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν και θα παραδοθούν στο υπουργείο ΥΠΟΜΕ το πρώτο εξάμηνο του 2024 συμπληρώνοντας το παζλ των μελετών…..
  2. Η αστική σήραγγα Ηλιούπολης θα ξεκινά περίπου από τα στρατόπεδα Σακκέτα και θα καταλήγει στη Λ. Βουλιαγμένης. Εξετάζονται διάφορα σενάρια για το που θα καταλήξει, δηλαδή σε ποιο ύψος της Λεωφόρου Βουλιαγμένης καθώς αυτό εξαρτάται από την τεχνική λύση η οποία θα επιλεγεί βάσει των μελετών που εκπονούνται.
  3. Η σήραγγα θα έχει μήκος περίπου 3 χιλιόμετρα και θα αποτελείται από δύο διακριτούς κλάδους, έναν για το κάθε ρεύμα κυκλοφορίας. Θα διαθέτει τρεις λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε θέματα οδικής ασφάλειας, με σύγχρονες τεχνικές, όπως και η τεχνολογία BIM, για να συγκρατηθεί το κόστος που σήμερα υπολογίζεται σε περίπου 450-500 εκατ. ευρώ, σε τρέχουσες τιμές.

Κλείνουμε το σημείωμά μας με επίσης μια λαϊκή παροιμία!

«Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι….» που χρησιμοποιείται για κάτι που θα αργήσει να πραγματοποιηθεί!

RELATED ARTICLES

Most Popular

Recent Comments

Μετάβαση στο περιεχόμενο