Συχνές είναι οι εκπλήξεις για οδηγούς οχημάτων μετά τον εφοδιασμό με καύσιμο. Διαβάστε παρακάτω τις χρήσιμες συμβουλές που μας δίνει ο Δημοσιογράφος Γιώργος Νικολόπουλος:
Tips για τη προμήθεια υγρών καυσίμων
———————————————
-Να εφοδιάζετε τα οχήματά σας, από εταιρικά πρατήρια, ή πρατηριούχους που έχετε τσεκάρει επί μακρόν.
-Να ζητάτε πάντα απόδειξη με σφραγίδα του πρατηρίου, στην απόδειξη και ει δυνατόν και υπογραφή.
-Με αυτά τα 2 ανωτέρω tips έχετε έναν άσσο στο μανίκι σας. Για την ποσότητα, για την ποιότητα και για να ζητήσετε τα ρέστα…(Καμία εταιρία εμπορίας, ακόμη και σε απομακρυσμένη περιοχή της Περιφέρειας, δεν διακινδυνεύει να διασυρθεί και να υποστεί νομικές κυρώσεις)
-Στο εταιρικό πρατήριο όλοι είναι υπάλληλοι με μισθό. Δεν μπορούν και δεν υπάρχει τρόπος να σας κλέψουν…ούτε σε ποσότητα ούτε σε ποιότητα. Δεν έχουν και κάποιο κέρδος να το κάνουν.
-Με το παραμικρό κροτάλισμα του κινητήρα (τα γνωστά “πειράκια” ή “πυράκια”=κρουστική καύση= percussion burning) MHN BAZETE νέο καύσιμο. Πάρτε δείγμα από το κινητήρα και γραμμή… για το Γενικό Χημείο του Κράτους-ΓΧΚ.
-Να γνωρίζετε πως η 95αρα βενζίνη όσο καιρό και να μείνει δεν εξασθενεί τόσο στα οκτάνια, όσο η 98αρα και η 100αρα, λόγω των πρόσθετων που έχουν για την αύξηση των οκτανίων. Μην αφήνετε τέτοιες βενζίνες για πολύ καιρό στο ρεζερβουάρ.
-Να ελέγχετε την ποσότητα που παραλαμβάνετε, γνωρίζοντας τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ σας, για να μην σας “φουλάρουν” με αέρα από πειραγμένες….αντλίες. (σ.σ. εκτός του ότι είναι επικίνδυνη και απαγορεύεται η μεταφορά βενζίνης με πλαστικά δοχεία, θα έχετε ακούσει πως σε 20λιτρο δοχείο έχει γράψει η αντλία 22 λίτρα και δεν έχει γεμίσει).
-Να φροντίζετε να προμηθεύεστε σταθερά από πρατήρια που δεν σας έχουν κοροϊδέψει.
-Να προμηθεύεστε πετρέλαιο θέρμανσης κατά προτίμηση από τις εταιρίες απ’ ευθείας, ακόμη κι αν είναι ακριβότερο ορισμένα λεπτά (να θυμόσαστε πως το φθηνό το κρέας δεν το τρώνε ούτε οι σκύλοι).
-Τώρα που έρχονται τα κρύα, εκτός από την ετήσια συντήρηση καυστήρα και λέβητα, την αναγόμωση του υποχρεωτικού πυροσβεστήρα να ζητάτε έναντι 7-10 ευρώ να γίνεται κάθε χρόνο και αλλαγή του μπέκ στο καλοριφέρ. (σ.σ. στους πετρελαιοκινητήρες ο ψεκασμός του μπέκ σημαίνει σωστή καύση και ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. Άλλο να “κατουράει” το μπέκ κι άλλο να ψεκάζει σωστά το πετρέλαιο)
George L. Nikolopoulos – Journalist