Σε πάνελ που διοργανώθηκε στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της ΔΕΘ 2025 με θέμα “Το κρίσιμο στοίχημα των υποδομών – Ελλάδα το 2030 – Ο δρόμος προς τη βιώσιμη ανάπτυξη“, μια τοποθέτηση του Υφυπουργού Υποδομών κ. Ν. Ταχιάου για το μέλλον των μετακινήσεων στη Νότια Αττική, έγινε αφορμή για τοπικό δημοσίευμα που προκάλεσε την αντίδραση του κ. Δ. Ευαγγέλου, επικεφαλής της παράταξης Ηλιούπολη Φωτεινή πόλη. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Ο Υφυπουργός δεν έκανε καμία συγκεκριμένη αναφορά σε σχεδιασμό υπόγειας σήραγγας “για να εξυπηρετούνται οι μετακινήσεις προς και από το Ελληνικό“, παρά μόνο για “συνέχεια του Περιφερειακού Υμηττού” και μάλιστα μας προετοίμασε “για οικονομική συμμετοχή του χρήστη” και φυσικά όλα αυτά, στο ΜΕΛΛΟΝ!
Μεταξύ άλλων, ο κ. Ταχιάος είπε:
Πρέπει να στρέψουμε το ενδιαφέρον μας και στην Αττική, που πραγματικά αυτή τη στιγμή υπάρχουν σημαντικά προβλήματα, κυρίως όσον αφορά στην κυκλοφορία.
Υπάρχουν πέντε εκατομμύρια άνθρωποι συγκεντρωμένοι στην Αττική και πρέπει να διασφαλίσουμε τις μετακινήσεις τους, πχ στην περιοχή γενικά της Νότιας Αττικής, από και προς το Ελληνικό, τώρα που προχωράει αυτό το έργο, είναι κάτι πολύ σημαντικό και πρέπει να λυθούν εκεί τα προβλήματα
Το πρώτο έργο το οποίο θα γίνει με δημόσιο χρήμα και μάλλον εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ είναι ο τριπλός κόμβος του Σκαραμαγκά που θα απελευθερώσει μετακινήσεις στην περιοχή του Σχιστού, που σήμερα είναι πολύ οδυνηρές ειδικά τις ώρες αιχμής.
Περιμένουμε να ανοίξουμε τις πρότυπες προτάσεις. Έχει κατατεθεί μία πρόταση για τον δρόμο Ελευσίνας – Οινοφύτων που είναι πολύ σημαντικός σε όλη την Αττική αφού παρακάμπτει όλη την Αττική, όλα τα logistics θα βρουν μία διαφορετική διέξοδο.
Επίσης μιλάμε και για τη συνέχεια του περιφερειακού του Υμηττού που καταλήγει προς το Ελληνικό, ως πρότυπη πρόταση. Πρέπει να τα δούμε αυτά με το Υπουργό Σκοπεύουμε να κάνουμε κάποιες τροποποιήσεις στο νόμο των προτύπων προτάσεων, που θα μας επιτρέψουν να τα δούμε.
Η διαφορά ποια είναι πως και ο χρήστης πρέπει να στραφούμε στην λογική των παραχωρήσεων δηλαδή πρέπει να μπει μέσα η λογική και ο χρήστης να αναλάβει κάποιο βάρος….
Τα συμπεράσματά μας:
ΚΑΜΙΑ αναφορά σε σχεδιασμό για Υπόγεια Σήραγγα…
ΠΟΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ, αλλά ΤΙΠΟΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ στον ορίζοντα…
ΠΡΕΠΕΙ να τροποποιηθεί ο νόμος των Προτύπων προτάσεων και ΝΑ δούμε…
ΠΡΕΠΕΙ να δούμε τη συνέχεια του Περιφερειακού Υμηττού προς το Ελληνικό…
ΠΡΕΠΕΙ να μπούμε στη λογική να πληρώσει και ο χρήστης, δηλαδή ΔΙΟΔΙΑ…
Μπορείτε να ακούσετε την τοποθέτηση του Υφυπ. Μεταφορών στο 16:00 του βίντεο που ακολουθεί: