Γέμισε η αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου την Τρίτη 18 Νοεμβρίου, από εργαζόμενους του Δήμου Ηλιούπολης, που συμμετείχαν στην προκηρυχθείσα στάση εργασίας από 9:00 έως 12:00, εκπρόσωποι της ΠΟΕ ΟΤΑ, το Συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής και της ΑΔΕΔΥ, φορείς της πόλης και πολίτες.
Ο Δήμαρχος έκανε μια σύντομη παρουσίαση του θέματος και στη συνέχεια το λόγο πήραν διαδοχικά οι παρόντες επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων, η πρόεδρος του Σωματείου και οι συνδικαλιστές.
Κατά σειρά μίλησαν οι κκ Γ. Χατζηδάκης, Αλ. Μπουγάς, Τ. Ευσταθίου και Θοδ. Παπαδάτος. Ο κ. Ψυρρόπουλος ως πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής αρνήθηκε αρχικά να δώσει το λόγο στην παρούσα δημοτική σύμβουλο κα Τ. Νικολοπούλου, που έχει ανεξαρτητοποιηθεί από την παράταξή του, αλλά αργότερα άλλαξε γνώμη…
Στη συνέχεια μίλησε η πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων κα Θοδ. Καραγιαννίδου, ο κ. Βασ. Γκιτάκος μέλος της εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΟΕ ΟΤΑ, ο Γιώργος Δασκαλάκης, μέλος του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ και ο Αλέξανδρος Βαλσαμής, από το Συνδικάτο ΟΤΑ Αττικής.
Δεν έλειψαν και κάποιες εντάσεις μεταξύ Δημάρχου, προέδρου του Σωματείου, αλλά και παρόντων εργαζομένων, που ευτυχώς, δεν πήραν διαστάσεις.
Στο κλείσιμό του ο Δήμαρχος προέβη αρχικά σε κάποιες αντικυβερνητικές εξάρσεις, λέγοντας ότι η κυβέρνηση έχει κάπου τετρακόσιους τόσους (!!!) “εθελοντές Δημάρχους που τρώνε το ξύλο, σε αντίθεση με τους υπουργούς που κάθονται στα γραφεία και ρεμβάζουν…” και πρότεινε ως λύση, “να κλείσουν όλα τα Δημαρχεία στη χώρα, επειδή από το 2009 και μετά έχουν μόνο μειώσεις και δεν ανέχεται και ό ίδιος προσωπικά να τον κοροϊδεύουν“…
Στη συνέχεια απάντησε σε ερωτήσεις ή θέσεις που εκφράστηκαν από τους ομιλητές και έκλεισε τονίζοντας:
“Εγώ θα το λύσω το ζήτημα και ας πάρουμε το 2028 είτε το ΝΑΙ είτε το ΟΧΙ…
Είμαστε νόμιμα εκλεγμένοι και με νωπή λαϊκή εντολή, ακολουθούμε αυτά που είπαμε προεκλογικά και ότι για μένα δεν είναι ιδιωτικοποίηση”!
Διαβάστε τις θέσεις του Δημάρχου σε άλλο δημοσίευμα μας, ΕΔΩ.
Ακολούθησε η “τεχνοκρατική” τοποθέτηση του Γενικού Γραμματέα του Δήμου κ. Ζαχιώτη, που υποστήριξε ότι “με τα σημερινά δεδομένα, αυτή η λύση ήταν η μόνη, για να έρθουν το επόμενο 6μηνο οι απαραίτητοι οδηγοί και έριξε τις ευθύνες στη Δημόσια Διοίκηση, που αργεί πάρα πολύ” και κατέληξε στο κυνικό ότι:
“Για να φτιάξει αύριο η δημοτική αρχή τη Δημοτική Συγκοινωνία, πρέπει δυστυχώς να κοστίσει κάποια χρήματα παραπάνω, από ό,τι θα μας κόστιζε η πρόσληψη 5 μονίμων υπαλλήλων, δηλαδή 93.000 € και ,ναι πρέπει να ξοδέψουμε 50.000 € παραπάνω και έτσι φτάνουμε στο ποσό των 143.000 €, αλλά έτσι λύνεται το πρόβλημα“…
Στο τέλος ο κ. Ψυρρόπουλος αρνήθηκε το γενικό αίτημα να αποσύρει το συγκεκριμένο θέμα και να μην το θέσει σε ψηφοφορία, αφού έχει δεσμευτεί ότι θα το φέρει προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο και ανακοίνωσε την έγκρισή του, με ομόφωνη απόφαση των παρόντων μελών της Δ. Ε. της δημοτικής αρχής.
Ακολουθεί φωτορεπορτάζ από τη συνεδρίαση:


















