ΣΠΑΥ: “Alea jacta est” *


Σύμφωνα με πληροφορίες μας “ο κύβος ερρίφθη” (*), αφού μετά από αλλεπάλληλες ζυμώσεις και συναντήσεις, έχει ήδη “κλειδώσει” το αποτέλεσμα των επερχόμενων εκλογών νέου Προέδρου στο ΔΣ του “Συνδέσμου Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού-ΣΠΑΥ”, κόντρα στις προσδοκίες και τις σχετικές μεθοδεύσεις που εκπορεύονταν από τη γειτονιά μας. Όλοι γνωρίζουν από πού προέρχονται οι σχεδιασμοί και οι ζυμώσεις, για να σταθμιστεί η πιθανότητα να προωθηθεί άλλος Δήμαρχος, για την θέση του Προέδρου, αλλά τα “κουκιά” δεν έβγαιναν…

Η φημολογία περί υποψηφιότητας του κ. Στ. Ψυρρόπουλου αυτή τη χρονική στιγμή, αποδείχθηκε ότι ήταν μια πολύ κακή ιδέα επικοινωνιακά, αφού αντιμετωπίστηκε άσχημα από την τοπική κοινωνία, με διόλου τιμητικά σχόλια, από αρνητικά μέχρι ιδιαίτερα επιθετικά.
Βλέπετε, συνέπεσε με την υπόθεση της απόφασης ενοικίασης από την ΕΤΑΔ του πάρκου Χαλικάκι, που άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου…

Το σχετικό κείμενο του – πάντα πολύ καλά πληροφορημένου και σοβαρού – “Παλμού της Γλυφάδας”, μετά από την αναλυτική παρουσίαση όλων των πιθανών εκδοχών-σεναρίων, ορθά καταλήγει στο ρεαλιστικό και πιθανότερο συμπέρασμα της επανεκλογής του κ. Μάδη.

Ο νυν Πρόεδρος του ΣΠΑΥ και Δήμαρχος Παιανίας κ. Ισίδωρος Μάδης, που έχει να επιδείξει αποτελεσματικό έργο και ιδιαίτερα σοβαρή και ισορροπιστική στάση στην ηγεσία του ΣΠΑΥ, αποδείχθηκε “σκληρό καρύδι”, έδειξε αυτοδιοικητικό ανάστημα και κράτησε στάση συνεργασίας με όλους.

RELATED ARTICLES

Most Popular

Recent Comments