ΑρχικήΑΡΘΡΑΕυρωπαϊκό Δικαστήριο: Κακοδικία ή καταδίκη του Χρ. Κορτζίδη, πρώην Δημάρχου Ελληνικού-Αργυρούπολης

Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: Κακοδικία ή καταδίκη του Χρ. Κορτζίδη, πρώην Δημάρχου Ελληνικού-Αργυρούπολης

Αναδημοσιεύουμε ένα ιδιαίτερο κείμενο της κας Χριστίνας Σταμπουλτζή, που δίνει μια σύντομη εικόνα της υπόθεσης αυτής και τις σκέψεις που δημιουργεί αυτή η είδηση.

Ο Χρήστος Κορτζίδης δικαιώθηκε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και έτσι φάνηκε πόσο εύκολα μπορεί να ταλαιπωρηθεί ένας άνθρωπος στο όνομα της «Δικαιοσύνης»
Η περίπτωση του πρώην δημάρχου Χρήστου Κορτζίδη και του δημοτικού συμβούλου Τάκη Κοροβέση αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα.
Καταδικάστηκαν τελεσίδικα σε πολύμηνη φυλάκιση με αναστολή, στιγματίστηκαν δημόσια και υπέστησαν χρόνια ταλαιπωρίας μέσα από μια διαδικασία που πολλοί χαρακτήρισαν δικαστική παρωδία. Το μήνυμα ήταν σαφές …..
Χρειάστηκαν χρόνια για να αποδειχθεί αυτό που από την αρχή φώναζε η κοινή λογική.
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο διαπίστωσε κακοδικία, τους δικαίωσε πλήρως και επέβαλε αποζημίωση 15.000 ευρώ !

Όμως η πραγματική ερώτηση παραμένει:
Ποιος αποκαθιστά τα χαμένα χρόνια, τη λάσπη, την ηθική εξόντωση και τη δημόσια διαπόμπευση;
Ποιος λογοδοτεί όταν ένας άνθρωπος συνθλίβεται από λανθασμένες δικαστικές αποφάσεις και δικαιώνεται μόνο όταν φτάσει στα ευρωπαϊκά δικαστήρια;
Μια δημοκρατία δεν κινδυνεύει μόνο όταν δεν λειτουργεί η Δικαιοσύνη.
Κινδυνεύει ακόμη περισσότερο όταν οι πολίτες αρχίζουν να πιστεύουν ότι η Δικαιοσύνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως όπλο εναντίον όσων ενοχλούν.
Και τότε η καταδίκη δεν αφορά μόνο έναν άνθρωπο.
Αφορά την ίδια την εμπιστοσύνη της κοινωνίας στους θεσμούς
Η μεγαλύτερη απειλή για τη Δημοκρατία δεν είναι η αδικία των ισχυρών.
Είναι η αδυναμία της Δικαιοσύνης να προστατεύσει τον αθώο.
Οι δικαστές δεν είναι υπεράνω κριτικής.
Και όταν ένας άνθρωπος χάνει χρόνια από τη ζωή του εξαιτίας λανθασμένων κρίσεων, η κοινωνία δικαιούται να ζητά απαντήσεις και λογοδοσία.

Ποιός είναι ο Χρήστος Κορτζίδης:
Ο Χρήστος Κορτζίδης γεννήθηκε στο Ελληνικό το 1958 και είναι τέως δήμαρχος του Δήμου Ελληνικού και στη συνέχεια του δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης.
Ο πατέρας του, Κωνσταντίνος Κορτζίδης (+2008), διατέλεσε κοινοτάρχης και μετέπειτα δήμαρχος του Ελληνικού για 22 χρόνια (1976-1998).
Μέλος της ΚΝΕ από το 1975 και αργότερα του ΚΚΕ, διαγράφηκε το 2006.
Το 2006 εκλέχθηκε δήμαρχος Ελληνικού με τη δημοτική παράταξη “Δημοτική Συνεργασία”.
Ως δήμαρχος έχει διεξαγάγει αγώνες για διάφορα θέματα που αφορούν τον δήμο Ελληνικού και την ευρύτερη περιοχή, αλλά η μορφή αγώνα για την οποία είναι πιο γνωστός είναι η απεργία πείνας, με την οποία είχαν ασχοληθεί και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Έχει κάνει δύο απεργίες πείνας που ξεπερνούσαν τις τρεις εβδομάδες.
Η πρώτη απεργία πείνας αφορούσε την απελευθέρωση της Παραλίας Ελληνικού, ώστε η είσοδος να είναι ελεύθερη στο κοινό, χωρίς να πληρώνεται το χρηματικό αντίτιμο που είχαν επιβάλλει ιδιώτες της περιοχής. Αυτός ο αγώνας στέφθηκε από επιτυχία μετά από 24 ημέρες απεργίας πείνας, καθώς η παραλία Ελληνικού έγινε πλέον προσβάσιμη χωρίς αντίτιμο.
Αγωνίστηκε για να γίνει το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού μητροπολιτικό πάρκο, χωρίς καθόλου οικοδόμηση. Σε αυτόν τον αγώνα συμμετείχαν και οι γειτονικοί δήμοι Γλυφάδας, Αργυρούπολης, Ηλιούπολης και Αλίμου.
Είχε κάνει ακόμα μια απεργία πείνας εναντίον του σχεδίου “Καλλικράτης”, που πρόβλεπε την κατάργηση του δήμου Ελληνικού και την προσάρτησή του στο δήμο Αργυρούπολης.
Το Ελληνικό είχε ξανακαταργηθεί ως κοινότητα από τη Χούντα και επανήλθε επί μεταπολίτευσης ως δήμος.
Με συνθήματα «Όχι στην κατάργηση του δήμου Ελληνικού» και «Δήμοι για το λαό, ΟΧΙ για το ΔΝΤ» έκανε απεργία πείνας για 60, που δεν έφερε κάποιο αποτέλεσμα.
Έβαλε υποψηφιότητα στις δημοτικές εκλογές του 2010 για το αξίωμα του δημάρχου του νέου Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης και εκλέχθηκε επιτυχώς, με ποσοστό 61%.
Η υπόθεση του λούνα παρκ, όπου το 2011 έχασε τη ζωή του ένα 13χρονο αγόρι και τραυματίστηκε η 9χρονη αδερφή του και την αρνητική δημοσιότητα που ακολούθησε, στις επόμενες εκλογές ο κ. Κορτζίδης έχασε την εκλογική μάχη από τον κ. Κωνσταντάτο.

Το 2015, το Συμβούλιο της Επικρατείας αποφάσισε την αναγκαστική αποχή για 5 μήνες του πρώην δήμαρχου Ελληνικού και νυν δημοτικού συμβούλου, Χρ. Κορτζίδη, για την εμπλοκή του και επειδή το λουνα πάρκ λειτουργούσε χωρίς άδεια.
Ο πρ. Δήμαρχος Χρ. Κορτζίδης είχε καταδικαστεί το 2017 σε πολύμηνη φυλάκιση με τριετή αναστολή για το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμισης, μετά από μήνυση που είχε υποβάλλει Δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης επειδή με σειρά δημοσιευμάτων ο κ. Κορτζίδης διέδιδε ότι ο κ. Κωνσταντάτος “Ζημιώνει τον Δήμο, για χάρη επιχειρηματία”.

Ο Δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης Γιάννης Κωνσταντάτος είχε δηλώσει σχετικά:
Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών καταδίκασε σε πολύμηνη φυλάκιση (14 μήνες με τριετή αναστολή) τον επικεφαλής της Αξιωματικής αντιπολίτευσης Χρήστο Κορτζίδη και τον δημοτικό του Σύμβουλο Τάκη Κοροβέση για την εις βάρος μου συκοφαντική δυσφήμιση μέσω του παραταξιακού τους εντύπου “Εξ Ευώνυμων“.

RELATED ARTICLES

Most Popular

Recent Comments