Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
No menu items!

ΑρχικήΗΛΙΟΥΠΟΛΗΑπόψειςΗ "ΤΕΡΝΑ" αναλαμβάνει τη διαχείριση της "Αττικής Οδού" για 25 έτη.

Η “ΤΕΡΝΑ” αναλαμβάνει τη διαχείριση της “Αττικής Οδού” για 25 έτη.

Η μέση ημερήσια κυκλοφορία της “Αττικής Οδού” αγγίζει πια τις 255.000 διελεύσεις, σταθερά αυξανόμενες κατά 10% ετησίως, μετά την πανδημία.

Με 2,8 ευρώ τέλος διέλευσης για ΙΧ και μικρά επαγγελματικά, 7,1 € για μικρά και μεσαία φορτηγά και 11,3 € για μεγάλα φορτηγά, ένας πρόχειρος υπολογισμός οδηγεί σε ένα εκατομμύριο € περίπου σε ημερήσιες εισπράξεις, ποσό που της προσδίδει χαρακτηριστικά μιας πραγματικά χρυσής επένδυσης!

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ ανακήρυξε την εταιρεία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. ως Προτιμητέο Επενδυτή στον διαγωνισμό για την ανάθεση σύμβασης παραχώρησης υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού για χρονικό διάστημα 25 ετών, με οικονομική προσφορά 3.270.000.000 ευρώ.

Δεν γνωρίζουμε εάν στη σύμβαση περιλαμβάνεται ο ανασχεδιασμός τμημάτων της Αττικής Οδού, όπου σταθερά δημιουργείται τραγική κυκλοφοριακή συμφόρηση, που δοκιμάζει τα νεύρα των οδηγών.

Τρανταχτό παράδειγμα αποτελεί ο άστοχος σχεδιασμός της εξόδου από το αεροδρόμιο προς την Εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας στη Μεταμόρφωση, με μόνο μια λωρίδα εξόδου και μάλιστα χωρίς προτεραιότητα έναντι της αντίστοιχης λωρίδας εξόδου από την Ελευσίνα με αποτέλεσμα να μπλοκάρονται χιλιάδες οδηγοί, που πλήρωσαν διόδια για να αποφύγουν τα συνήθη μποτιλιαρίσματα της Αθήνας.

Η Αττική Οδός κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1990. Έχει μήκος 70 χλμ. και αποτελεί τον περιφερειακό δακτύλιο της ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας και τη σπονδυλική στήλη του οδικού δικτύου του Νομού Αττικής, όπου κατοικούν περισσότεροι από 5 εκατ. άνθρωποι.

Επίσης, αποτελεί τον συνδετικό κρίκο του οδικού άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι), αφού συνδέει την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας με την Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, παρακάμπτοντας το κέντρο της Αθήνας, ενώ συνδέει οδικά και το αεροδρόμιο της Αθήνας με το κέντρο της πόλης.

RELATED ARTICLES

Most Popular

Recent Comments

Μετάβαση στο περιεχόμενο