Πολύς λόγος γίνεται για την επικοινωνιακή στρατηγική του Δημάρχου.
Ακόμα και εκείνοι που του καταλογίζουν- και δικαίως- πως η πόλη πάει από το κακό στο χειρότερο, του αναγνωρίζουν πως επικοινωνιακά του αξίζει βραβείο.
Φωτογραφίες, λεζάντες και βίντεο ακόμα και για τις λακκούβες στους δρόμους!
Άξιος!
Ναι, αλλά…
Από τα επίσημα κανάλια του Δήμου βγαίνει μία εικόνα, της υπερπροβολής του Δημάρχου χωρίς καμία επισκόπηση του έργου των Αντιδημάρχων. Αντίθετα στα προσωπικά προφίλ των αντιδημάρχων και των συμβούλων, βλέπει κανείς πληθώρα δημοσιεύσεων, κειμένων και φωτογραφιών που αγωνιούν να ακουστεί η φωνή τους.
Ή να μάθουμε το πρόσωπό τους πριν περάσει η τετραετία!
Αυτό δεν το λες επικοινωνιακή στρατηγική.
Επίσης δεν το λες και ομάδα.
Το “ένας για όλους και όλοι για έναν” έγινε… “ένας για τον εαυτό του και όλοι το ίδιο”!
Η ιστορία δείχνει πως όταν οι συμφωνίες αθετούνται και η δυσαρέσκεια αυξάνεται, αυτό το μπάχαλο επιστρέφει σε έναν.
Και ο ένας στο τέλος γίνεται μόνος.
“Μαύρη Χείρα“