Κυριακή, 8 Σεπτεμβρίου, 2024
No menu items!

ΑρχικήΑΚΟΥΣΑ-ΕΙΔΑΓιατί παραιτήθηκαν "για ...προσωπικούς λόγους" και οι 2 αντιπρόεδροι των Σχολικών Επιτροπών;

Γιατί παραιτήθηκαν “για …προσωπικούς λόγους” και οι 2 αντιπρόεδροι των Σχολικών Επιτροπών;

Στην αυριανή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, μεταξύ των 28 θεμάτων που έχουν ήδη ανακοινωθεί υπάρχουν τουλάχιστον 2 “καυτά” θέματα που θα απασχολήσουν το Σώμα περισσότερο από τα υπόλοιπα.
Λόγος γίνεται για τα θέματα 4ο και 5ο που αφορούν στην “Αποδοχή παραίτησης Αντιπροέδρου του Ν.Π.Δ.Δ. «Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ηλιούπολης» και αντίστοιχα της Δευτεροβάθμιας.
Προβληματισμοί και συζητήσεις έχουν ξεκινήσει στους κύκλους των ενασχολούμενων με τα δημοτικά πράγματα της Ηλιούπολης, για τον λόγο που οι δύο αντιπρόεδροι των Σχολικών Επιτροπών, Α’ Βάθμιας και Β’ Βάθμιας, επέλεξαν αυτή τη στιγμή, 2 ημέρες πριν την οριστική κατάργηση των Σχολικών Επιτροπών, να υποβάλλουν συντονισμένα και ταυτόχρονα την παραίτησή τους από τη θέση που τους εμπιστεύτηκε ο νέος Δήμαρχος Ηλιούπολης και μάλιστα “για …προσωπικούς λόγους” !!!
Ως γνωστόν, όλες οι σχολικές επιτροπές των δήμων καταργούνται αυτοδικαίως στις 29 Ιουνίου 2024 και οι αρμοδιότητές τους θα ασκούνται από τις 30 Ιουνίου, από τον οικείο δήμο με βάση τις παραγράφους 1 και 2 του άρθρου 28 του Νόμου 5056/2023.
Να υπενθυμίσουμε ότι και οι δύο υπήρξαν υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης “Πρώτα η Ηλιούπολη”, που για λίγες ψήφους έμειναν εκτός Δημοτικού Συμβουλίου.
Η εκδοχή ότι η κίνησή τους αυτή υποκρύπτει κάποιους εσωτερικούς τριγμούς στην παράταξη της δημοτικής αρχής, δεν κρίνεται πιθανή κι αυτό γιατί αμφότεροι ανήκουν στην κατηγορία των υποψηφίων που δεν έχουν ασχοληθεί ιδιαίτερα με τοπικά ζητήματα, ώστε να έχουν κάποιες “πολιτικές” διαφωνίες.
Μήπως έχει συμβεί κάτι άλλο σχετιζόμενο με την δύσκολη οικονομική κατάσταση, την οποία συνεχώς η δημοτική αρχή επικαλείται;
Ή μήπως ισχύει κάτι άλλο που που δεν το έχουν πιάσει ως τώρα τα ραντάρ των τοπικών μέσων;

RELATED ARTICLES

Most Popular

Recent Comments

Μετάβαση στο περιεχόμενο