Το έκτακτο ΔΣ που ζήτησαν εγγράφως οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της Αντιπολίτευσης, πραγματοποιήθηκε σε χρόνο ρεκόρ για τα χρονικά του Δήμου Ηλιούπολης, πέντε ώρες μετά την κατάθεση του αιτήματος, την περασμένη Παρασκευή, σε μια πρωτοφανή “δημοκρατική” κίνηση της δημοτικής αρχής, ώστε να κάνει χρήση της πλειοψηφίας της και να προχωρήσει στα σχέδιά της, ερήμην των παρατάξεων και της τοπικής κοινωνίας…
Μεγάλη ήταν η συμμετοχή συμπολιτών, μεγαλύτερη από το προηγούμενο ΔΣ, όπως και οι εντάσεις, με αποτέλεσμα η Πρόεδρος του ΔΣ με τη συνήθη κακή διαχείρισή της, να οδηγηθεί στο να διακόψει πολλές φορές τη συνεδρίαση.
Αυτή η βιασύνη, που παραβιάζει την διαχρονική παραδοσιακή ομοφωνία στο Δήμο, δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερες ανησυχίες και υποψίες, που σύμφωνα με την Αντιπολίτευση, δεν θα μείνουν έτσι.
Την κοινή εισήγηση έκανε ο κ. Γ. Χατζηδάκης, που διατύπωσε τις ενστάσεις των Δημοτικών Συμβούλων της Αντιπολίτευσης και μεταξύ άλλων, τόνισε ότι:

– Το εισηγητικό ήρθε τρεις ώρες πριν την συνεδρίαση και αυτό είναι εντελώς παράνομο, αφού οι σύμβουλοι δεν είχαν όλα τα στοιχεία του θέματος.
– Σ΄ αυτό το εισηγητικό της τελευταίας στιγμής αναφέρεται έγγραφο της ΕΤΑΔ, που αντίγραφό του δεν προσκομίστηκε ποτέ!
– Ποιος υπογράφει το έγγραφο της ΕΤΑΔ, πότε εστάλη, ποιος ο αριθμός πρωτοκόλλου του και γιατί δεν περιλαμβάνεται αντίγραφό του στο εισηγητικό;
– Αναφέρονται στο έγγραφο της ΕΤΑΔ αλλεπάλληλες επικοινωνίες ΕΤΑΔ και Δήμου, που δεν έχουν έρθει στο ΔΣ και επίσης ένα τοπογραφικό που κατατέθηκε τον Απρίλιο του 2025, δεν υπήρχε στο εισηγητικό και δεν δόθηκε ποτέ στο ΔΣ.
– Στο προηγούμενο ΔΣ, ο Δήμαρχος είπε ότι, στο Χαλικάκι υπάρχει δασική έκταση όπου θα γίνει το Αναψυκτήριο και ότι έχετε πάρει σχετική έγκριση από το Δασαρχείο. Γιατί δεν προσκομίστηκε αυτή στους Δημοτικούς Συμβούλους;
– Την επόμενη μέρα του ΔΣ παρουσιάστηκαν μακέτες του έργου στο Χαλικάκι!
– Ποιός συνέταξε τη μελέτη και πότε πήρε την έγκριση του Δημοτικού Συμβουλίου;
– Με ποιο δικαίωμα δημοσιοποιήθηκαν μακέτες από μελέτη, χωρίς έγκριση του ΔΣ;
Άρα οι παρατυπίες ήταν πολλές !!!
Επίσης έδωσε την πληροφορία ότι “συνεδρίασε την Παρασκευή, η “Διαρκής Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων” όπου τέθηκε και το ζήτημα για το Χαλικάκι” και ρώτησε “εάν το γνώριζε αυτό η δημοτική αρχή και αν συμμετείχε ή απλά είπε στην ΕΤΑΔ, ότι “εμείς το θέλουμε με ενοίκιο”; Πριν από όλα, ζητήθηκε να πάρουμε οριστικό παραχωρητήριο ως Δήμος Ηλιούπολης, άνευ ανταλλάγματος”;
Απευθυνόμενος στον Δήμαρχο ρώτησε: “Λάβατε υπόψη σας τις αντιδράσεις των πολιτών, τη μεγάλη συγκέντρωση στο Χαλικάκι”;
Τέλος, ζήτησε συγκεκριμένα:
“Να αναιρέσουμε σήμερα την απόφαση και να πάμε όλοι μαζί, με κινητοποιήσεις, να διεκδικήσουμε στη Βουλή το οριστικό παραχωρητήριο για το Χαλικάκι και όλα τα οικόπεδα, ώστε να τα αξιοποιήσουμε σε κοινωφελείς σκοπούς, για να μην ξεπουληθεί η Δημόσια Περιουσία”!!!
Στη συνέχεια, η κα Ζωή Κούλια, εκπροσωπώντας τη Λαϊκή Συσπείρωση υποστήριξε ότι “με αυτές τις διαδικασίες αποδεικνύεται ότι δεν λαμβάνεται υπόψη τη γνώμη των κατοίκων και των φορέων της πόλης, που διεκδικούν να γίνει πάρκο αναψυχής χωρίς τσιμέντα και χωρίς αντίτιμο στην ΕΤΑΔ”. Ταυτίζεστε είπε “με την αντιλαϊκή πολιτική που ξεπουλάει τη χώρα και την παραδίδει στους επιχειρηματικούς ομίλους”.

Ο κ. Τ. Ευσταθίου “επαίνεσε” τη Διοίκηση για τα άμεσα αντανακλαστικά της στη σύγκληση του έκτακτου ΔΣ και ευχήθηκε “να επεκταθεί αυτή η άμεση αντίδραση και στην επίλυση των προβλημάτων της πόλης, στην καθαριότητα, στον φωτισμό, στην επισκευή των σχολείων, κλπ“. Δεν πρόκειται για μια απλή αντιπαράθεση με την αντιπολίτευση αλλά με τον λαό, τους κατοίκους. Σήμερα ο κόσμος είναι περισσότερος από το προηγούμενο ΔΣ και φαίνετα ότι είστε αποξενωμένοι από τους πολίτες.
Στις αντιδράσεις πήραν μέρος όλοι οι Δήμαρχοι εκτός από τον πολιτικό σας πατέρα και αυτό θα έπρεπε να σας προβληματίσει…
Η απομόνωσή σας από την τοπική κοινωνία οδηγεί στο να επιστρατευτούν αιρετοί γειτονικών πόλεων, αντί να κοιτάξουν τα της πόλης τους.
Κάποιοι από αυτούς είναι φίλοι μου και ντρέπομαι να απαντήσω, στα ψεύδη που γράφουν και στην εξαπάτηση που επιχειρούν για το νομοσχέδιο κλπ.
Δεν μας ενδιαφέρει στο κάτω κάτω το τι λένε οι νόμοι, αν υπάρχουν σοβαρά προβλήματα πρέπει να τα αντιμετωπίσουμε και όταν δεν θα είμαι σ΄αυτά τα έδρανα θέλω να με χαιρετούν οι συμπολίτες μου και όχι να κρύβομαι!!!
Απαντήσεις δεν πήραμε ούτε από τα βιντεάκια σας, ούτε εδω μέσα, όταν θα έρθει η ΕΤΑΔ και θα ζητάει νοίκια για τον κινηματογράφο ή το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής τι θα μας πείτε;
Λέτε ότι δεν παίρνεται πίσω μια απόφαση ΔΣ και παίρνονται πίσω νόμοι; Όταν το θελήσει ο λαός όλα γίνονται”!
Τέλος, κάλεσε όλους του Δημοτικούς Συμβούλους της δημοτικής αρχής και ιδιαίτερα τους νέους, να ψηφίσουν για το καλό της πόλης και όχι της παράταξής τους.

Ακολούθησε ο κ. Θ. Παπαδάτος, που τόνισε ότι “πρώτη φορά στα χρονικά του Δήμου συνεδριάζει το ΔΣ στις 9 το βράδυ Παρασκευής και ότι η αποστολή πρόσκλησης 3 ώρες πριν το ΔΣ είχε ως αποτέλεσμα την τόσο μεγάλη συμμετοχή του κόσμου” και συνέχισε λέγοντας:
“Ζητάμε την ανάκληση της απόφασης που μόνοι σας πήρατε με τρόπο παράτυπο, επειδή είναι δυσμενής για τα συμφέροντα της τοπικής κοινωνιας, ενάντια στην ιστορία της πόλης και επειδή θέτει εν αμφιβόλω όλο το νομικό και πολεοδομικό καθεστώς, βάση του οποίου έχει αναπτυχθεί χωροταξικά η πόλη μας.
Σύσσωμη η κοινωνία αντέδρασε με τη συγκέντρωση που έγινε στο Χαλικάκι και ήδη τρία κοινοβουλευτικά κόμματα έχουν καταθέσει σχετικές ερωτήσεις και αναμένεται να πάρει θέση και το ΠΑΣΟΚ, μιας και η παράταξή σας είναι ΠΑΣΟΚογενής…
Κε Ψυρρόπουλε είναι δυνατόν πριν απαντηθούν αυτές οι ερωτήσεις, εσείς να έχετε αποφασίσει να προχωρήσετε σε συμφωνία με ενοίκιο;
Εκτός αν έχετε επικοινωνήσει με τον κ. Θεοδωρικάκο και τον κ. Πιερακάκη και ξέρετε πράγματα που δεν γνωρίζουμε εμείς.
Συμφωνείτε να πληρώσουμε όχι μόνο νοίκι αλλά και εγγύηση 3.000 €, λες και ο Δήμος είναι κάποιος μπαταχτσής…
Αναφέρονται στοιχεία, άγνωστα σε μας, που τάχα έχουν τεθεί υπόψη του ΔΣ”!
Τελος υπογράμμισε ότι η δημοτική αρχή “προσπάθησε να μειώσει και να γελοιοποιήσει τον επί σειρά ετών δικηγόρο του Δήμου κ. Καραβέλου, με αποτέλεσμα να γελοιοποιείται η ίδια”…

Στη συνέχεια ο κ. Γ. Αραμπατζής, σε πλήρη σύμπλευση με τον Δήμαρχο, “ξεκαθάρισε” ότι “το Χαλικάκι ήταν Δημόσιο και παραμένει Δημόσιο”… και πρόσθεσε ότι:
“Μακάρι να υπάρξει εξέλιξη και παραχώρηση από την ΕΤΑΔ στο Δήμο μας, αλλά μέχρι να γίνει αυτό, ο χώρος δεν πρέπει να μένει στάσιμος…
Μεγάλες αντιδράσεις υπήρξαν από το κοινό, με την πρόεδρο να προστρέχει προς προστασία του”…
Και συνέχισε, λέγοντας ότι:
“Η αξιοποίηση δεν αναιρεί το δημόσιο χαρακτήρα, ίσως και να τον ενισχύει… Σταθερά ως παράταξη, ζητούμε την αξιοποίηση των δημόσιων χώρων με την μορφή ήπιων δραστηριοτήτων, με κυλικεία και αναψυκτήρια, που θα δώσουν δουλειά σε συμπολίτες και έσοδα στο Δήμο και ακόμα θα ζωντανέψουν τις γειτονιές, τα πάρκα και τις πλατείες”.
Η αντιπαράθεση του με το κοινό συνεχίστηκε επειδή αναφέρθηκε “σε παραχωρήσεις οικοπέδων σε φίλους και σε “φιλικούς” φορείς της πόλης και εκνευρισμένος αναφέρθηκε στην “πρώτη φορά Αριστερά ως υπεύθυνη για το πέρασμα της Δημόσιας Περιουσίας στο Υπερταμείο“…
Πάλι η Πρόεδρος του ΔΣ έχασε τον έλεγχο της συνεδρίασης και την ψυχραιμία της, με αποτέλεσμα νέα διακοπή της συνεδρίασης.

Μετά της επανέναρξη της συνεδρίασης τοποθετήθηκαν οι Δημοτικοί Σύμβουλοι κκ Κώστας Σεφτελής, Χριστίνα Σερέτη, Γιάννης Γρηγορέας, Γιάννης Πούλος, Χρήστος Καλαρρύτης και στη συνέχεια πολίτες.
Μεταξύ αυτών ξεχώρισε η τοποθέτηση του κ. Γιάννη Γουρλή, πρώην Διευθυντή της Τεχνικής Υπηρεσίας και Συντονιστή του κόμματος “Δημοκράτες-Προοδευτικό Κέντρο του Στέφανου Κασσελάκη”, ο οποίος έδωσε πολλές, ενδιαφέρουσες τεχνικές λεπτομέρειες και ζήτησε “να μη γίνει Αναψυκτήριο ώστε να εξαλειφθεί η απαίτηση ενοικίου που είναι και η διαφορά των απόψεων Δήμου & ΕΤΑΔ με την τοπική κοινωνία”.
Επίσης ενδιαφέρουσα ήταν και η φορτισμένη ομιλία του κ. Πέτρου Μανιάτη πρώην Δημ. Σύμβουλου, επικεφαλής της παράταξης ΜΑΧΟμενη Ηλιούπολη, αφού είχε προηγηθεί μια στιγμή έντασης μεταξύ του ιδίου και του Δημάρχου. Σχολίασε σκωπτικά την αποχώρηση του Δήμαρχου και αντέκρουσε με οξύτητα τις απόψεις της δημοτικής αρχής και συγκεκριμένα του κ Γρηγορέα λέγοντας χαρακτηριστικά ότι “ακούσια αποκάλυψε τα σχέδια που εξυφαίνονται, για την επανάληψη του μοντέλου ενοικίασης και σε άλλες περιοχές”.
Μίλησε τέλος, “για μια μαύρη σελίδα που γράφει η δημοτική αρχή, την οποία θα σβήσουν οι λαϊκές κινητοποιήσεις”.
Αξιοσημείωτη ήταν και η τοποθέτηση του πρώην Αντιδημάρχου κ. Σπ. Προβιά, που τόνισε ότι “πάντα οι δημοτικές αρχές λειτουργούσαν με ομοφωνία στην υπόθεση της Δημόσιας Περιουσίας, θύμισε τις κακές πρακτικές της διοίκησης και “στην περίπτωση της οικοδομής στο Χαλικάκι“, αλλά αντιμετωπίστηκε για άλλη μια φορά απαξιωτικά από την κανονισμολάτρη πρόεδρο του ΔΣ…
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε και η χαρακτηριστική ομιλία του κ. Μπαλάσκα, προέδρου της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων, και την τοποθέτηση -απάντηση του Δημάρχου κάτω από την ασφυκτική παρέμβαση της Προέδρου, που με την όλη αντιμετώπιση του συγκεκριμένου συμπολίτη έδειξε πραγματικά το χειρότερο πρόσωπο της προσωπικής εμπάθειας και της προσχηματικής τυπολατρίας, που ΣΤΑΘερά τη διακρίνει, κλείνοντάς του το μικρόφωνο… Εντολές;;;;
Ακολούθησε ο συμπολίτης μας γιατρός χειρουργός κ. Χαράλαμπος Κώστας, που αντιμετωπιστηκε με σκαιό και απαράδεκτο τρόπο από την δεσποτική κυρία Πρόεδρο, όταν πρόσφερε μισό λεπτό από τον χρόνο του στο κ. Μπαλάσκα για να ολοκληρώσει…
Στη σύντομη ομιλία του υπογράμμισε ότι “είναι από το 1979 στηνΗλιούπολη και έζησε τους αγώνες του Κιντή για τη Δημόσια περιουσία. Πώς πιστεύετε πως θα πληρώσεται ενοίκιο και θα σας ανήκει αυτός ο χώρος; Τι δεν καταλαβαίνετε, το αυτονόητο; Δήμαρχε πρώτη φορά βλέπω τέτοια συγκέντρωση. Πάρτε το πίσω, έχετε βρεθεί πάνω σε μια ατομική βόμβα! Πάρτε το πίσω”…
Φυσικά αντιμετωπίστηκε από το Δήμαρχο με ειρωνείες και με εκφράσεις του στυλ “λέτε τα ίδια και τα ίδια“, με την Πρόεδρο, να πιέζει αφόρητα!
Τελευταίος μίλησε ο κ Ν. Μικρόπουλος, που με λίγα λόγια τα είπε όλα:
“Ζητήσατε και πήρατε την ψήφο με την υπόσχεση πως όταν έρθετε θα στηρίξετε τη μεταβίβαση της Δημόσιας περουσίας στο Δήμο… Δείτε τώρα, πού φέρατε τον εαυτό σας. Την Πέμπτη θα έρθει μια πορέι εδ΄αντι να πάμε όλοι μαζί στην ΕΤΑΔ και στα υπουργεία. Δεν σας προβληματίζει ότι δεν ήρθε ούτε ένας πολίτης σήμερα εδώ για να σας υποστηρίξει“;
Ακολουθεί φωτορεπορτάζ από το Δημοτικό Συμβούλιο






















