ΑρχικήΗΛΙΟΥΠΟΛΗΑπόψεις"Μωραίνει Κύριος, ον βούλεται απωλέσαι" (του Γιώργου Μπαλτά)

“Μωραίνει Κύριος, ον βούλεται απωλέσαι” (του Γιώργου Μπαλτά)


Παρασκευή 19 Ιουνίου σωτηρίω έτει 2026. Περάσανε μόλις δέκα μέρες από την μαύρη εκείνη συνεδρίαση, της Τρίτης 9 Ιουνίου 2026, που η παράταξη “Πρώτα η Ηλιούπολη” των Βαλασόπουλου-Ψυρρόπουλου συνεπικουρούντος του κ. Δημήτρη Πανταζόπουλου, διασπάσανε την αγωνιστική ενότητα πενήντα χρόνων αγώνων της Ηλιούπολης και προσχωρήσανε στην εξυπηρέτηση των συμφερόντων της ΕΤΑΔ.
Τα γεγονότα που μεσολάβησαν, την Τρίτη 16 Ιουνίου και η κοινή επιστολή τριών πρώην Δημάρχων στην πολιτική ηγεσία της χώρας και η συγκέντρωση στο Χαλικάκι, οδήγησαν τους 14 Δημοτικούς Συμβούλους της Αντιπολίτευσης να ζητήσουν την σύγκλιση έκτακτου Δημοτικού Συμβουλίου, εκτιμώντας, πέραν των άλλων ως επιβεβλημένη την ανάκληση της απόφασης, στοχεύοντας στην ενίσχυση των θέσεων των κομμάτων και βουλευτών, που κατέθεσαν σχετικές επερωτήσεις στη Βουλή των Ελλήνων!
Και μόνο οι άμεσες αντιδράσεις κομμάτων και βουλευτών αποτελούν βασικό λόγο ανάκλησης της απόφασης, που διευκολύνει έστω και «στο και πέντε» την «επαναδιαπραγμάτευση» !
Με μια «κουτσαβάκικη» αντίδραση του Δημάρχου το Δημοτικό Συμβούλιο, που ζητήθηκε την Παρασκευή το μεσημέρι, αποφασίστηκε να γίνει την ίδια μέρα στις 9 το βράδι, επιβεβαιώνοντας την ελαφρότητα των αποφάσεων γενικά!
Οι συζητήσεις του Δημάρχου με την ΕΤΑΔ δεν αγνοήσανε μόνο τους Δημοτικούς Συμβούλους, αλλά και τον ρόλο θεσμικών πολιτικών παραγόντων, κόμματα, βουλευτές και πολιτευτές!
Όλα έγιναν «εν κρυπτώ» με την ΕΤΑΔ και ένα κύκλο άτυπων συμβούλων, έμπειρων προσωπικών φίλων δηλαδή, όπως ο κ. Κωνσταντάτος και ο κ. Τσαρπαλής του γειτονικού Δήμου Αργυρούπολης- Ελληνικού!
Στο μεταξύ, είναι εντυπωσιακή η περιχαράκωση της επιχειρηματολογίας στον «νομικό ορισμό» περί της ιδιοκτησίας της ΕΤΑΔ, επιχειρηματολογία που ξεπερνάει και αυτή την ίδια την ΕΤΑΔ.
Αν οι άνθρωποι τα πιστεύουν αυτά που λένε, δεν θα είναι έκπληξη αν δούμε να αποξηλώνουν το εκθεσιακό κέντρο στη Πλατεία Φλέμινγκ, που πρόσφατα επισκευάσανε το πάτωμα!
Τα πράγματα είναι σοβαρά!
Τόσο η συγκέντρωση της Τρίτης στο Χαλικάκι όσο και η κινητοποίηση των πολιτών της Παρασκευής στην έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, προσθέτουν νέα δεδομένα, τα οποία η Δημοτική Αρχή θα έπρεπε να εκτιμήσει σωστά και να οδηγήσει στην εκτόνωση της κατάστασης!
Οι νόμοι είναι νόμοι και πρέπει να εφαρμόζονται όσο εξυπηρετούν το λαϊκό αίσθημα, αλλά όταν έρχονται σε αντίθεση με το λαϊκό αίσθημα, τότε τροποποιούνται!
Οι τροποποιήσεις νόμων που ψηφίζει η Βουλή κατ΄ έτος ανέρχονται σε εκατοντάδες, ίσως και χιλιάδες, όλες, προκειμένου να εναρμονιστεί το πρακτέο με το νόμο!
Αυτό αγνόησε επιδεικτικά η ΠΑΣΟΚογενής δημοτική αρχή με την παράταξη «Πρώτα η Ηλιούπολη» των κ.κ. Βαλασόπουλου, Ψυρρόπουλου, Πανταζόπουλου, το κόμμα των οποίων υπέγραψε την κατοχύρωση της Δημόσιας Περιουσίας στην Ηλιούπολη, με τον Δημοσθένη Δημοσθενόπουλο, τότε που ο Δήμος ήταν επιλογή «πυλώνας» της ανάπτυξης της χώρας για «Εθνική Ανεξαρτησία, Λαϊκή Κυριαρχία, Κοινωνική Απελευθέρωση»
«Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απωλέσαι», και καλά το ΠΑΣΟΚ «ηθελέστα και παθέστα», η Ηλιούπολη όμως, τι φταίει;

Ηλιούπολη 21 Ιουνίου 2026 (τη μεγαλύτερη μέρα του χρόνου)
Γιώργος Μπαλτάς

RELATED ARTICLES

Most Popular

Recent Comments