Για τη χθεσινή συνεδρίαση του ΔΣ Λογοδοσίας της Δημοτικής Αρχής, ο κ. Κ. Σεφτελής κατέθεσε ερώτημα σχετικά με τον κόμβο Ηρώων Πολυτεχνείου και Πεντάρη και συγκεκριμένα ζήτησε “Ενημέρωση για τις προτεινόμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και τις αλλαγές στην κάθετη και οριζόντια σήμανση της διασταύρωσης των Λεωφόρων Ηρώων Πολυτεχνείου & Παύλου Πεντάρη που προβλέπει η εκπονηθείσα μελέτη, καθώς και η πορεία υλοποίησής της από την Περιφέρεια Αττικής“.
Παίρνοντας το λόγο διατύπωσε επιπλέον τρία ερωτήματα, που από ό,τι φαίνεται “κρύβουν” πολύ παρασκήνιο…
- Ζητήσαμε την μελέτη και πήραμε σήμερα μόνο ένα σχέδιο, χωρίς συνοδευτικό κείμενο. Γιατί δεν μας δόθηκε η κυκλοφοριακή μελέτη, όπως ζητήσαμε από την ημέρα της έγγραφης διατύπωσης του αιτήματός μας;
- Πόσο κόστισε στον Δήμο Ηλιούπολης η μελέτη αυτή;
- Γνωρίζει η Τεχνική Υπηρεσία το πλήρες κείμενο της μελέτης;
Οι απαντήσεις που δόθηκαν, τόσο από τον κ. Ιταλό όσο και από την προϊσταμένη της Τεχνικής Υπηρεσίας κ. Θάλεια Καλαβρυτινού, έδειξαν ότι “ακόμα δεν έχουν λάβει το σχετικό κείμενο από τον μελετητή και μόλις το λάβουν ΘΑ το προωθήσουν” στους δημοτικούς συμβούλους. Άρα έμμεσα υπήρξε παραδοχή ότι δεν έχει τη μελέτη η Υπηρεσία!!!
Σχόλιο δικό μας: Κατά τα φαινόμενα, κάτι δεν λειτουργεί σωστά εκεί, στον 1ο και τον 2ο όροφο του Δημαρχείου. Σε γραπτά διατυπωμένο αίτημα του κ. Σεφτελή προ εβδομάδας, έπρεπε να του σταλεί το υπάρχον σχετικό υλικό. Τώρα ακούγεται ότι “δεν έχει παραληφθεί ακόμα“; Μα η δημοτική αρχή έχει ήδη δηλώσει δημόσια ότι ολοκληρώθηκε η μελέτη και προωθήθηκε στην Περιφέρεια… Αλλά αυτά ίσως είναι ψιλά γράμματα για κάποιους…
Το κόστος της μελέτης ήταν 29.421 ευρώ με το ΦΠΑ, με την επεξήγηση ότι στο ίδιο έργο περιλαμβάνεται και η κυκλοφοριακή μελέτη ελεγχόμενης στάθμευσης γύρω από τους σταθμούς του Μετρό, που εξυπηρετούν την πόλη μας, ως “αιτιολόγηση του υψηλού κόστους”…
Σχόλιο δικό μας: Το τίμημα της μελέτης είναι αρκετά υψηλό και η “επεξήγηση” ότι η κυκλοφοριακή μελέτη και οι προτάσεις για τον συγκεκριμένο κόμβο είναι τμήμα μελέτης που περιλαμβάνει και την ελεγχόμενη στάθμευση πέριξ του Μετρό, ακούγεται ως δικαιολογία, αφού ως τώρα δεν έχει καν ακουστεί τίποτα για την υπόθεση της στάθμευσης στο μετρό… Με δεδομένη δε την διαρκή επίκληση από τη δημοτική αρχή του “επιχειρήματος” των “κακών οικονομικών του Δήμου” θα έπρεπε να είναι πιο μετρημένη η πολιτική δημοτικών δαπανών, σύμφωνα με το επείγον του κάθε θέματος…
Στην τοποθέτησή του ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Κ. Ιταλός περιέγραψε συνοπτικά τις επεμβάσεις που προτείνονται από την μελετητική ομάδα, με τοποθέτηση νέας φωτεινής σηματοδότησης 3 πεδίων, νέων σημάνσεων και απλοποίηση των ενημερωτικών πινακίδων, τοποθέτηση προειδοποιητικών πινακίδων, νέων οδοδιαγραμμίσεων που πρέπει να συντηρούνται τακτικά, νέο όριο ταχύτητας, νέου τύπου ασφαλτική αντιολισθητική επίστρωση και άλλες επεμβάσεις που θα αποτυπωθούν σε κείμενο, που θα αποσταλεί ηλεκτρονικά σύντομα στους δημοτικούς συμβούλους.
Διαβάστε ΕΔΩ το σχετικό μας κείμενο με το προτεινόμενο σχέδιο
Είμαστε σίγουροι ότι θα ακολουθήσουν πολλά επεισόδια στο ζήτημα αυτό, αλλά στο μεταξύ τα ατυχήματα συνεχίζονται…