ΑρχικήΗΛΙΟΥΠΟΛΗΕιδήσειςΤο Σωματείο Εργαζομένων του Δήμου μαζί με φορείς και σωματεία συμμετέχουν στην...

Το Σωματείο Εργαζομένων του Δήμου μαζί με φορείς και σωματεία συμμετέχουν στην κινητοποίηση για το Χαλικάκι

Με ανακοίνωσή του το Σωματείο Εργαζομένων στο Δήμο Ηλιούπολης τοποθετείται στο θέμα της Δημόσιας Περιουσίας κάνει μια ιστορική αναδρομή υπογραμίζοντας τις διαχρονικές διοικήσεων του Δήμου και ευθύνες των και τονίζει ότι:

“Είναι η ώρα και πάλι ο λαϊκός παράγοντας να βάλει την δική του σφραγίδα και να αποτρέψει τις νέες αντιδραστικές εξελίξεις.
40 χρόνια πριν η Δημοτική αρχή με επικεφαλής τον κομμουνιστή Δήμαρχο Δ. ΚΙΝΤΗ άνοιξε το δρόμο για την πόλη και το λαό της, με προτεραιότητα τις ανάγκες του, με πίστη και με μόνο όπλο τη συλλογική δράση. Με αυτό το όραμα κυνήγησαν λαός και δημοτική αρχή τους Νασταίους καταπατητές και έντυσαν την πόλη με όλες τις δομές που την ξέρουμε σήμερα”.

Το Σωματείο Εργαζομένων προχωρά σε κοινή δράση με σωματεία και φορείς της πόλης μας που θα συγκεντρωθούν στις 19:00 και θα υποδεχθούν την πορεία από το Χαλικάκι, στο άγαλμα της “Ειρήνης” στη συμβολή των οδών Λ. Ανδρέα Παπανδρέου και Λ. Ειρήνης.

Συμμετέχουν:
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΙΚΑ ΗΛ/ΛΗΣ ΔΑΦΝΗΣ ΥΜΗΤΤΟΥ – ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΗΛ/ΛΗΣ – ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΗΛ/ΛΗΣ “Μ. ΠΑΠΑΜΑΥΡΟΣ” – ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΑΘΗΝΑΣ ΠΑΡ/ΜΑ ΝΑ ΠΡΟΑΣΤΕΙΩΝ – ΕΠΙΤΡ. ΣΥΝΤ/ΧΩΝ Δ. ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΗΛ/ΛΗΣ – ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ Ο.Α.Ε.Ε. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΗΛ/ΛΗΣ – ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΙΡΗΝΗΣ ΗΛ/ΛΗΣ (ΜΕΛΟΣ ΕΕΔΥΕ) – ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΗΛ/ΛΗΣ (ΜΕΛΟΣ ΟΓΕ) – ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΓΓ. ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Ολόκληρη η ανακοίνωση

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ στο ΔΗΜΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ – Αρ. πρωτ.: 181/ 22.6.26

Την ΠΕΜΠΤΗ 25 ΙΟΥΝΗ ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!
Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΔΕΝ “ΠΩΛΕΙΤΑΙ” ΟΥΤΕ “ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ”

ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΥΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ από το ΧΑΛΙΚΑΚΙ στην “ΕΙΡΗΝΗ”
7.00 μμ στο ΑΓΑΛΜΑ της “ΕΙΡΗΝΗΣ” (Λ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ & Λ. ΕΙΡΗΝΗΣ)

Τρίτη 16 Ιούνη η πρώτη ΛΑΪΚΗ συγκέντρωση – αντίδραση στο ΧΑΛΙΚΑΚΙ.
Ο ΛΑΟΣ και Η ΝΕΟΛΑΙΑ έδειξαν ότι έχουν και το πείσμα και την θέληση να αποτρέψουν τις νέες αντιδραστικές εξελίξεις στη δημόσια περιουσία, μετά την κατάπτυστη απόφαση της δημοτικής αρχής Ψυρρόπουλου.

Μάης του 2018, με απόφαση του ο Άρειος Πάγος, αποφαίνεται τελεσίδικα για τον Δημόσιο χαρακτήρα της καταπατημένης γης στην πόλη .
Ιούνης του 2018, η Κυβέρνηση Σύριζα περνάει στην αρμοδιότητα της ΕΤΑΔ, θυγατρική του Υπερταμείου, 10.119 ακίνητα του ελληνικού δημοσίου.
Μαζί τους, 74 δημόσιες εκτάσεις και 21 υποδομές της πόλης.
Είναι η περίοδος που η κυβέρνηση Σύριζα φορτώνει με το 3ο μνημόνιο τον ελληνικό ΛΑΟ και γεμίζει το σεντούκι των δανειστών και με την δημόσια γη.
 Τις εξελίξεις της περιόδου η τότε δημοτική αρχή Βαλασσόπουλου τις παρακολουθεί παθητικά και με την συνδρομή στελεχών της παράταξης του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ, μπαίνει σε ένα παζάρι με την τότε ηγεσία της ΕΤΑΔ ώστε να παραχωρηθούν στο Δήμο 4 μεγάλα οικόπεδα (2 στην περιοχή του ΙΚΑ, Χαλικάκι, ποδηλατοδρόμιο ) εγκαταλείποντας τις άλλες δεκάδες εκτάσεις στις εμπορευματικές προθέσεις κυβερνήσεων και δανειστών.
 Μάης του 2020, με απόφαση του το ΣτΕ κάνει εν μέρει δεκτές τις αιτιάσεις πέντε δήμων (μεταξύ αυτών Πάτρας, Αργυρούπoλης, κα) και ακυρώνει για τυπικούς λόγους την απόφαση της Κυβέρνησης Σύριζα.
 Παρά το ότι η απόφαση του ΣτΕ, ήρε κάθε προσχηματική καθυστέρηση ώστε να δοθεί η μάχη και η δημόσια γη να φύγει από τα νύχια του ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟΥ, η δημοτική αρχή Χατζηδάκη δεν την αξιοποίησε ποτέ, ούτε την διεκδίκησε απέναντι στην Κυβέρνηση της ΝΔ.
 Η περιφρούρηση και η αξιοποίηση της δημόσιας γης στην πόλη δεν βρήκε χώρο φυσικά ούτε στην ατζέντα της σημερινής Δημοτικής αρχής του κ. Ψυρροπουλου, πάρα τους προεκλογικούς λεονταρισμούς της. Για δυο χρόνια μετά την ανάληψη της διοίκησης του Δήμου, το μέγα πολιτικό ζήτημα της δημόσιας γης, κρίσιμο για την ζωή και τις ανάγκες των κατοίκων της πόλης, είναι στο βαθύ σκοτάδι του ΤΑΙΠΕΔ.
 Και ενώ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ – ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ ΖΕΣΤΑΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ, η Δημοτική Αρχή εν μέσω τρικυμίας και πλήρους αδιαφορίας για την ιστορία της πόλης, ζητάει αδιάντροπα …τα ρέστα από τον ΚΙΝΤΗ, προετοιμάζοντας καθώς αποδεικνύουν οι πρόσφατες αποφάσεις της, το μεγάλο ξεπούλημα της, ξεκινώντας από το “ΧΑΛΙΚΑΚΙ”!
Το επιχειρηματικό μέτωπο που ξεδιπλώνεται στο Ελληνικό και στο μέτωπο της λεγόμενης Αθηναϊκής Ριβιέρας, μαζί με την πολιτική διαδοχικά των Κυβερνήσεων, εντείνουν την επιχειρηματική δραστηριότητα με αιχμή την δημόσια γη και συμπαρασύρει με γοργούς ρυθμούς και την πόλη μας .
Κάθε δημοτική αρχή, πολιτική και κοινωνική δύναμη στην πόλη που θέλει να εθελοτυφλεί απέναντι σε αυτή την πραγματικότητα δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να οδηγεί στην ΦΑΛΚΟΝΕΡΑ της εμπορευματοποίησης τον 40χρόνο αγώνα του ΛΑΟΥ της πόλης και δεν μπορούμε να το επιτρέψουμε ως λαϊκό κίνημα!
Είναι η ώρα και πάλι ο λαϊκός παράγοντας να βάλει την δική του σφραγίδα και να αποτρέψει τις νέες αντιδραστικές εξελίξεις.
40 χρόνια πριν η Δημοτική αρχή με επικεφαλής τον κομμουνιστή Δήμαρχο Δ. ΚΙΝΤΗ άνοιξε το δρόμο για την πόλη και το λαό της, με προτεραιότητα τις ανάγκες του, με πίστη και με μόνο όπλο τη συλλογική δράση. Με αυτό το όραμα κυνήγησαν λαός και δημοτική αρχή τους Νασταίους καταπατητές και έντυσαν την πόλη με όλες τις δομές που την ξέρουμε σήμερα.
Καιρός να φτάσουμε αυτό τον αγώνα στο τέρμα του
και να κάνουμε πράξη το παλλαϊκό αίτημα:
Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΓΗ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ & ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΩΡΑ !!! ΕΞΩ ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ !!!

RELATED ARTICLES

Most Popular

Recent Comments