ΑρχικήΗΛΙΟΥΠΟΛΗΑπόψειςΤα ρεκόρ που έσπασαν στα τελευταία δύο ΔΣ για Χαλικάκι-ΕΤΑΔ (του Θάνου...

Τα ρεκόρ που έσπασαν στα τελευταία δύο ΔΣ για Χαλικάκι-ΕΤΑΔ (του Θάνου Κατσώνη)

Στο τακτικό ΔΣ που είχε ως 1ο θέμα την υπόθεση ΕΤΑΔ-Χαλικάκι και στο έκτακτο ΔΣ που ζήτησε η Αντιπολίτευση και συγκαλέστηκε σε χρόνο μηδέν, για να ξεμπερδεύει η δημοτική αρχή, καταγράφηκαν ρεκόρ και ρεκόρ.

– Καταρχάς και πριν από τα ΔΣ, δεν συγκροτήθηκε ποτέ η διαπαραταξιακή επιτροπή που είχε ανακοινώσει με στόμφο ο ίδιος ο Δήμαρχος πριν ένα χρόνο, ή οποία θα έκανε κινητοποιήσεις και παραστάσεις στην ΕΤΑΔ και τα Υπουργεία για να πάρουμε τα οικόπεδα.
Ας μη μας πει ότι δεν προσήλθαν οι …άλλοι!
Αυτός είναι υπεύθυνος τώρα για τη διοίκηση της πόλης, όχι οι άλλοι…
Τι τό ΄θελε και ανέλαβε τότε;

– Το εισηγητικό του θέματος στο πρώτο ΔΣ δεν δόθηκε έγκαιρα και έφθασε στους δημοτικούς συμβούλους τέσσερεις ώρες πριν την έναρξη. Γιατί άραγε?

– Το θέμα είχε διατυπωθεί αλλιώς στην πρόσκληση του ΔΣ, ενώ στο εισηγητικό υπήρχε άλλος τίτλος θέματος και εντελώς άλλη προσέγγιση του θέματος, χωρίς τα απαραίτητα έγγραφα και στοιχεία… Εννοούμε την επίσημη αλληλογραφία ΕΤΑΔ-Δήμου, το τοπογραφικό, την “έγκριση” του Δασαρχείου για αναψυκτήριο στο Χαλικάκι, κλπ.

– Πρώτη φορά στην ιστορία του Δήμου, ένας Δήμαρχος κρατάει τέτοια στάση ύποπτης μυστικότητας και αδιαφάνειας.
Υποσχέθηκε δημόσια σε ΔΣ ότι θα παραδώσει τη λίστα με τα συγκεκριμένα ακίνητα σε όλους τους επικεφαλής και τους Δημοτικούς Συμβούλους!!!
Το έκανε;;;

– Την τελευταία στιγμή ανακάλυψε η διοίκηση και η νομική υπηρεσία του Δήμου Ηλιούπολης ότι “τρέχει” η δημόσια διαβούλευση ενός νομοσχεδίου-σκούπα, που περιλαμβάνει και τροποιήσεις που αφορούν την ΕΤΑΔ και επηρεάζουν τάχα τα ακίνητα που μας αφορούν; Δεν το ήξερε πριν;
Τόσο στενά παρακολουθούσε την υπόθεση της Δημόσιας Περιουσίας ή τόσο πολύ προσπαθούσε να καλύψει ό,τι έκανε και ό,τι δεν έκανε για την προστασία της;

– Γιατί δεν φώναξε από πριν τους επικεφαλής των παρατάξεων για να τους ενημερώσει, ακυρώνοντας έτσι μια δεδομένη παράδοση και κατοχυρωμένη τακτική όλων των διοικήσεων του Δήμου για τη Δημόσια Περιουσία;
Ήθελε να κρύψει κάτι ή δεν ήξερε τι να κάνει;

– Στο έκτακτο ΔΣ και αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά, ο Δήμαρχος μίλησε ελάχιστα για το θέμα, δεν έκανε τις συνήθεις παρεμβάσεις μεταξύ των τοποθετήσεων των ομιλητών και όταν έπαιρνε το λόγο απλά σχολίαζε προκλητικά και προκαλούσε το κοινό με εκφράσεις του τύπου:
“Θα μας δείρετε; Θα μας λυντσάρετε: Δεν σας φοβόμαστε”…
Ούτε απάντησε στα όσα τέθηκαν από τους ομιλητές!

– Το πιο χαρακτηριστικό ρεκόρ που έσπασε, από τη συνήθη τακτική της δημοτικής αρχής είναι ότι:
Δεν παρουσιάστηκε ΠΟΤΕ η προϊσταμένη της Τεχνικής Υπηρεσίας, που θα μπορούσε να δώσει εξηγήσεις σε ερωτήματα που προέκυψαν… Γιατί άραγε;

– Το ίδιο ερώτημα προκύπτει και για τη Νομική Υπηρεσία του Δήμου!
Ήταν μεν παρών ο δικηγόρος του Δήμου, αλλά ούτε ερωτήθηκε για το θέμα, ούτε πήρε ο ίδιος την πρωτοβουλία να λύσει σχετικές απορίες…
Γιατί άραγε?

– Παρών ήταν όμως, ο κ. Νίκος Καραβέλος, συνταξιούχος πια δικηγόρος, πρώην προϊστάμενος της Νομικής Υπηρεσίας του Δήμου, που είχε πρωτοστατήσει στους αγώνες για την προστασία της Δημόσιας Περιουσίας, αλλά δεν θέλησε η δημοτική αρχή να ακούσει τη γνώμη του!!!
Πώς να το κάνει βέβαια αυτό, όταν τις προηγούμενες μέρες μέλη της διοίκησης, πρωτοστατούσαν στην προσπάθεια της επαγγελματικής του μείωσης και της προσωπικής του σπίλωσης;;;

– Παρούσα και η νομική σύμβουλος του Δημάρχου που, αντίθετα από άλλες περιπτώσεις, παρέμεινε σιωπηλή, δίνοντας την εντύπωση ότι κάτι σημαίνει αυτό.
Μετά το τέλος της συνεδρίασης βέβαια, σε σχετικές ερωτήσεις παρισταμένων, απάντησε υπονοώντας ότι “δεν την άφησαν να μιλήσει” και κάποια άλλα περίεργα που δεν γράφονται…
Ελπίζουμε ότι στο εγγύς μέλλον θα γίνει αυτό που ανέφερε, δηλαδή ένα μονοθεματικό ΔΣ για τη Δημόσια Περιουσία, στο οποίο θα την ακούσουμε με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον!
Τότε ελπίζουμε ότι θα ξεδιαλύνουν όλα και κυρίως τα επιχειρήματα της διοίκησης του Δήμου, ότι όλα είναι χαμένα εξαιτίας των άλλων… Του Κιντή, του Θόδωρου Γεωργάκη, ίσως και του Βαλασόπουλου (που τα γύρισε τώρα…), του Χατζηδάκη, του Καραβέλου, της κακιάς μας της ώρας ή και του Χατζηπετρή…

Θα μας πείτε, θα μπορούσαν να έχουν γίνει και χειρότερα, όπως έγινε σε άλλες πρόσφατες περιπτώσεις!
Θα μπορούσε, για παράδειγμα, να είχε φέρει η δημοτική αρχή και κάποιον από την ΕΤΑΔ να κάνει την εισήγηση, όπως επιχείρησε με τον ιδιοκτήτη του οικοπέδου της Σαρωνικού και τον δικηγόρο του ή τις προάλλες με το δικηγόρο της γνωστής εταιρείας-κατάλοιπο των Νάστων, κλπ.

Δυστυχώς, όλα δείχνουν ότι το θέμα το έχουν δρομολογήσει οι διοικούντες με τέτοιο τρόπο, που το καράβι πλέει προς τα βράχια!!!
Μόνο οι αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας
, μπορούν να σταματήσουν αυτή την τρελή πορεία!!!

Θάνος Κατσώνης

RELATED ARTICLES

Most Popular

Recent Comments